feelingthemusic.blogg.se

Det här är en blogg om mig och min vardag som består av musik, vänner, kärlek och massa annat

Fullt upp hela dagen!

Kategori: vardag

Sandra var ju här inatt och vi snackade om allt mellan himmel och jord. Sen på morgonen tog vi en promenad in till tc. För er som inte vet vad det är så är det T-centralen som är centralen för alla tunnelbanor och det finns typ massa shopping där o.s.v. Vi satt typ på den där trappan och snackade. En bit bort satt några fett coola människor som såg ut som pokemons ascoola! Dom klär sig sig sådär utan att vara rädda för vad andra tycker om dom, Jag skulle göra allt för att känna samma sak. För vårat sammhälle är uppbyggt på fördomar. om man klär sig på ett visst sätt får folk fördomar om att man är på ett visst sätt. Alla har fördomar jag med, men jag ska försöka att bekämpa det och hoppas ni också vill det!
Här är en bild på mig där jag försöker uppmuntra er till att sluta ha fördomar!
Dampa inte på att mitt hår och allt ser förjävligt ut jag e nyvaken då jag sov middag i typ några timmar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: