feelingthemusic.blogg.se

Det här är en blogg om mig och min vardag som består av musik, vänner, kärlek och massa annat

Musik, musik du ljuva musik

Kategori: Allmänt

God morgon alla läsare jusst nu sitter jag här och spelar gitarr och skriver en låt men jag har fastnat! Jag har ingen aning vad den ska handla om jag har skrivit klart melodin som är lite halvsorglig. Men texten kommer inte gaaaaaah!!!
 
Idag hade jag tänkt att det skulle vara en bra dag så att jag kunde sola och typ va ute men nää så är det mulet ute... aja det kallas ju sommar i Sverige och då får man njuta av dom soliga dagarna som man har!
 
Jusste hörrni läsare jag vet inte exakt vad jag ska skriva om i bloggen musik vet jag men finns det andra saker jag ska skriva om också ? Vad vill ni läsa om ? Kommentera gärna!
 
 
Sol kom tillbaka!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: