feelingthemusic.blogg.se

Det här är en blogg om mig och min vardag som består av musik, vänner, kärlek och massa annat

Om mig!

Kategori: Allmänt

Något man alltid gör när man skapar en ny blogg är att berätta om sig själv och sitt liv så folk får en inblick av vad bloggen kommer att handla om. Så nu börjar jag. 
 
Jag är en tjej på 16 bast som självklart älskar musik jag har gått i musikklass i grundskolan, jag slutade nian nyss. Jag tycker även att det är kul med skådespeleri o.s.v. Jag älskar mina vänner och jag hade inte klarat mig utan dom. Under en tid i mitt liv hade jag väldigt dåligt självförtroende som för det mesta är igenomklarat men ibland faller jag tillbaka.
 
Jag älskar livet jusst nu då jag har härliga vänner runt omkring mig som stöttar mig igenom allt.
 
Jag är för det mesta en varm, snäll och mysig person men om jag tycker att någon gör fel är jag inte rädd för att säga det, någon dålig vana är kanske att om någon är elak mot mig är jag en djävul tillbaka. aja jag tål inte skitsnack ;) 
hej så länge här får ni en bild på mig.
 
 

Kommentarer

  • Amanda Persson - Kampen mot mobbning säger:

    Så söt du är! Åh lycka till nu på gymnasiet och med musiken, skulle gärna vilja höra lite :)

    Svar: tack så mycket!!
    elsa mossberg

    2013-06-30 | 16:16:08
    Bloggadress: http://perssonnamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här: