feelingthemusic.blogg.se

Det här är en blogg om mig och min vardag som består av musik, vänner, kärlek och massa annat

Hej elsa välkommen tillbaka till din egna blogg!! eller något sånt!

Kategori: åsikter

 Jaa jag har inte bloggat på ett tag men har haft bloggtorka tills idag då jag kände att jag måste få ut min frustation!
Jag blir så sjukt jävla arg på att mtv inte står för Music Television nu står det typ för moronic television. Jag blir så arg för dom har själva sagt att dom är den största musikkanalen o.s.v. Men vafan sänd musikvideor då som den gamla goda tiden. Jag hade en sån bra uppväxt genom att kolla på mtv varje helg på morgonen det var höjdpunkten men efter ett tag så drog dom ner musikvideorna och hade andra program men sedan ersattes precis allting med jersey shore skit! om folk vill se sånt så kan dom skapa en ny kanal. Sen vill jag tipsa om vh-1 en kanal som visar musikvideor varje dag och är som dagens mtv tack till er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: