feelingthemusic.blogg.se

Det här är en blogg om mig och min vardag som består av musik, vänner, kärlek och massa annat

Tillbaka!!!!

Kategori: Allmänt

Hej jag är tillbaka ny och fräsh! Hahah! Nej men mycket har förändrats sen sist. Jag har börjat gymnasiet i en helt ny skola med helt nya vänner.
Jag går på Östra real, Natur-estet inriktning teater. Det är jättekul och min klass är helt underbar! Alla kan prata med alla och stämmningen är på topp! Nu på fredag ska vi tillexempel dra till en park och typ grilla och ha mysigt och umgås!
 
Jag måste erkänna att jag hade fördomar inför att börja på Östra real... Även om jag säger att jag inte brukar ha fördomar så hade jag hört så mycket om att det var snobbigt o.s.v. eftersom att skolan ligger på Östermalm
Men redan första dagen så motbevisades jag. Såklart finns det snobbar men inte i min klass ^^
 
 
Jag och mammi parasailing i turkiet! saknar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: